Uuden WYS Palvelualustan avulla helppoa digitalisointia ja automatisointia

Päivämäärä
15.09.2020

WYS on julkaissut 3. sukupolven Palvelualustansa ja siihen liittyvät sovellukset

WYS on julkistanut 2020 R1 -version kolmannen sukupolven pilvipohjaisesta Palvelualustastaan ja siihen liittyvistä sovelluksista.

WYS Palvelualusta ja sen sovellukset auttavat digitalisoimaan ja automatisoimaan toimintoja ja prosesseja. Esimerkiksi järjestelmä valvoo 24/7 kaikkia laitteita ja järjestelmiä ja tuo automaattisesti niin visuaalisesti kuin viestimuodossa tiedon poikkeavuuksista sovituille vastaanottajille ja esim. tiketöintijärjestelmälle.

Jokainen sovellus käyttää Palvelualustan moottorin prosessoimaa dataa. Suorituskykysovelluksella hallitaan helposti kaikkien liitettyjen järjestelmien ja laitteiden toimivuutta. Raportointisovelluksen avulla saadaan suuresta määrästä dataa hyödyllistä tietoa yksilöllisiin tarpeisiin. AVA-sovellus on automaattinen, monipuolinen ja taloudellinen ratkaisu ajoneuvojen kulunhallintaan.
 
Mikä tahansa älylaite tai järjestelmä (kuten älykamerat, VMS-järjestelmät, kulunvalvonta, hälytysjärjestelmät jne.) voidaan liittää datalähteeksi WYS Palvelualustaan, joka yhdistää älykkäästi ja helposti eri toimialojen ja valmistajien laitteet ja järjestelmät yhdeksi toiminnalliseksi kokonaisuudeksi. Kehitetty malli poikkeaa perinteisestä tavasta tehdä yksilöllinen integraatio erikseen jokaisen laitteen ja järjestelmän välille.
 
WYS Palvelualustan älykäs moottori prosessoi kaiken tarvittavan datan, minkä datalähde pystyy lähettämään, ja kaksisuuntainen yhteys mahdollistaa datan lähettämisen takaisin silloin, kun lähde ottaa dataa vastaan.

Yksilöllisten, interaktiivisten dashboardien ja raporttien avulla tietoja visualisoidaan reaaliajassa. Porautuminen helikopterinäkymästä yksityiskohtiin tai siirtyminen minuuteista vuositasolle onnistuu haluttaessa yhdessä ja samassa näkymässä.
 
Web-pohjaiset sovellukset mahdollistavat käytön kaikkialla, missä on internetyhteys, ja millä tahansa laitteella pöytäkoneesta kännykkään.

Palvelualusta skaalautuu yksittäisen toimipisteen ratkaisusta usean yrityksen kokonaisuuksiin. Monipuolinen käyttäjähallinta tukee isojakin järjestelmiä. Alkuun pääsee muutaman laitteen liittämisellä ja järjestelmä kasvaa, kun tiedon tarve lisääntyy.

Uusi ohjelmistoversio tulee kaksi kertaa vuodessa, missä on mukana myös uusimmat liitäntämahdollisuudet ja toiminnallisuudet. Seuraavassa versiossa 2021 R1, joka julkistetaan ensi vuoden helmikuussa, tuodaan lisää yleisiä kulunhallintaan liittyviä ominaisuuksia.